Dávajte pozor na tieto štyri varovné signály na ceste k podnikateľskému úspechu

Čo by mal premyslený podnikateľ robiť, ak chce byť na trhu úspešný? Klaďte dôraz na tieto štyri varovné signály:

1. Hľadáte viac, viac a viac dôkazov, ktoré bude váš plán fungovať.
Náprava: Pozrite sa aj na nepotvrdzujúce dôkazy; to je dôkaz, ktorý spochybňuje váš prípad. Prečo by napríklad trh s autonómnymi hriankovačmi nebol pripravený vzlietnuť? Jednou z najčastejšie uvádzaných príčin zlyhania pri uvádzaní do prevádzky, podľa samotných neúspešných podnikateľov, je, že neexistovala potreba trhu. Je dobré sa poučiť z chýb , ale je lepšie im zabrániť.

cesta

2. Predpokladáte hladký štart, všetko bude prebiehať podľa plánu.
Náprava: Opýtajte sa sami seba, čo sa musí stať, a čo sa nesmie stať, aby váš podnik uspel. Na vrchole vášho zoznamu by mali byť akcie alebo reakcie zo strany účastníkov trhu alebo iných nových účastníkov, ako ste vy. Čo by ste robili, keby ste boli na ich mieste? Čo môžete urobiť, aby ste reagovali, bránili, predchádzali alebo sa vyhýbali možným neúspechom?

3. Svoje finančné prognózy ste povinne vykonali s náležitou starostlivosťou.
Náprava: Pozvite investorov, aby sa k vám pridali v strategickej due diligence vo vašom obchodnom modeli – Due diligence vyzýva skeptických investorov, aby spochybnili čísla na vašich prognózach. Alebo vykonávajte simulácie – hranie rolí, vojnové hry , rozhodovaciu analýzu, scenáre alebo dokonca energický brainstorming – na vlastnú päsť a povedzte investorom, čo ste našli. Pamätajte, že zlepšovanie stratégie znižuje riziko a znižovanie rizika zvyšuje pravdepodobnosť, že vám poskytnú to, čo potrebujete.

diář

4. Spoliehate sa na pozitívne anekdoty a túžite byť špičkou vo vašom obore.
Naučte sa varovné príznaky nadmernej dôvery a upravte svoj plán, aj keď to vaši investori nerobia. Investori riskujú iba peniaze, ktoré si môžu dovoliť stratiť. Vy hráte za väčšie stávky.