Cviky na silnú erekciu

Chcete, aby sa vaše trápenie s erekciou zlepšilo? Chcete mať silnú erekciu? Pokiaľ sa však nejedná o najťažšiu formu erektilnej dysfunkcie, môžete skúsiť cvičenie zamerané práve na problémy s erekciou. Výhodou takýchto cvičení je, že sa dajú vykonávať aj u vás doma bez toho, aby ste museli navštíviť vášho lekára a navyše vám nezaťažia vašu peňaženku, či rodinný rozpočet. Na druhej strane, nečakajte rozhodne žiadne zázraky zo dňa na deň. Ale môžu vám pomôcť. Netreba ich ani príliš podceňovať, no dôležité je ich správne technické prevedenie a zároveň aj podpora v iných formách. Okrem cvikov na posilnenie erekcie majú veľký vplyv aj životospráva a životný štýl.

stoporenie

Prečo vlastne začať cvičiť takéto cviky? Pod samotným cvikom na erekciu sa myslí cvičenie, ktorého cieľom je podpora nástupu erekcie, kvalitu erekcie alebo dĺžky erekcie. Je možné cvičiť viacero cvikov, niektoré nemusia mať na prvý pohľad dokonca ani nič spoločné so samotným pohlavným údom. Cviky sú zamerané buď na priame pôsobenie na svalstvo a cievy v penise, alebo na prekrvenie svalstva v oblasti panvy a podbruška, čiže na pohlavný systém. Správne cvičenie môže slúžiť aj ako prevencia proti problémom s erekciou. Na kvalitu erekcie vplýva aj samotné libido, čiže sexuálny apetít, čo sa cieleným cvičením ovplyvniť nedá. Cviky sú zamerané na zlepšenie prietoku krvi v penise a zvýšenie jeho prekrvenia, čo môže mať vplyv na rýchlosť nástupu erekcie, tvrdosť erekcie a tiež predĺženie doby erekcie. Pri niektorých cvikoch môže dôjsť k zväčšeniu penisu, či zlepšenie stavu pohlavnej sústavy, a to nielen pohlavného údu, ale tiež aj prostaty, k čomu prispievajú cviky určené na svalstvo panvového dna. Cviky na erekciu sú určené pre mužov.

tabletky

Avšak je dôležité ich poctivo vykonávať a aj pravidelne. Inak budete na výsledky čakať až príliš dlho. Zo začatím môžete kedykoľvek, nie sú predpísané vekové obmedzenia. Najjednoduchším a veľmi efektívnym cvičením je tréning stoporenia. Princíp je bez dotyku, len pomocou predstavivosti alebo vizuálneho dráždenia vyvolať erekciu. Po stoporení sa snažte udržať tvrdosť aspoň dve či tri minúty a potom môžete erekciu povoliť. Veľmi známym cvičením sú Kegelove cviky, ktoré slúžia na posilnenie svalstva panvového dna. Sadnite si alebo si ľahnite a uvoľnite sa. Potom sa snažte zdvihnúť svalstvo na spodnej strane panvy, zatlačte tie isté svaly, ako keď chcete zadržať močenie. Držte tieto svaly desať sekúnd a potom ich uvoľnite. Ďalším cvikom je jelquing. Najprv dosiahnite jemné stoporenie, nie však plnú erekciu. Potom naneste na penis lubrikačný gél a z palca a ukazováka spravte krúžok. Chyťte takto penis pri koreni a potom pomaly posúvajte krúžok k špičke, tam zovretie uvoľnite. Môžete tiež sedieť v predklone alebo cvičiť na bruchu. Každý cvik posilňuje prekrvenie panvy, čo má veľmi dobrý vplyv na vaše telo a aj váš pohlavný úd. Veľa šťastia pri cvičení.